Ingen inspiration

Datum: 2010-05-25 Tid: 11:00:58

Är verkligen inne i en inspirationsdipp när det gäller mat och matlagning just nu. Det positiva är att trots detta så har vi lyckats att hålla mathållningen relativt nyttig även om den varit oinspirerad och det känns mycket mycket bra, känns lite grann som ett bevis på att jag verkligen ändrat kosten då det tidigare alltid fallerat vid sådana här inspirationsdippar.

Idag har vi faktiskt bakat bröd hemma i sjukstugan men det brödet går mer på rutin här hemma nu för tiden så det ändrar tyvärr inte det faktum att inspirationen är borta.

Vad gör du när inspiration inte finns? Vad har du för nyttiga enkla recept? HIT ME! Jamen gööö (Göteborska för er från kungliga hufvudstaden som inte förstår) det nu då, om alla lämnade ett ynka litet tips hade jag haft recept som räckte i flera månader and I really needs it.

Kommentera! | 2 st
Kategori: Mat och Dryck


Kommentarer
Heidi

Har samma problem här gumman. Har massa med mat i frusen, men har inag idéer alls. Så furstrerande! Massa love till dig sötaste =)

Skrivet: 2010-05-25 kl. 18:34:12
URL: http://mizzpink.blogg.se/
Carin

Hej vännen,



Jag premunererade ett tag på tidninge LagaLätt som har massor med bra tips på bra men framförallt mat som går snabbt att laga.

Annars är tipset att köra på gamla goda klassiker, typ pannkaka, gott, snabbt, lättlagat.

Skrivet: 2010-05-26 kl. 22:46:52

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: