Details

Datum: 2010-03-07 Tid: 10:41:34

En liten husesyn så här på söndagsförmiddagen erbjuds det här idag, ja i alla fall på de detaljer som gör míg allra mest glad.



Vi börjar med köket, den delen där all underbar mat lagas (och en del oinspirerat), där man vispar välling och slänger ihop babygröt, bakar kakor och annat gott. hjärtat av hemmet.


En liten närmare titt.


Kökshyllorna som rymmer både den ena och andra favoriten.


Nu går vi vidare till saker och ting som pryder väggarna, detta är en av mina favoriter som hänger i hallen.


...tillsammans med sin underbara kompis.




..som precis fått sällskap av dessa två älsklingar.


Vår wall of fame!


En annan av mina favoriter, en plansch från en Yogafestival som jag gett thaimassage på.


En närmare titt på min favoritlykta som jag köpte till mig själv i julklapp.

Det var allt för den här gången. Vad har ni för favoriter? Kom igen, gör mig glad knåpa ihop ett inlägg och länka i kommentarerna, yepp just du! Nyfiken är mitt förnamn.

Kommentera! | 0 st
Kategori: Inredning, prylar & ting


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: