Tomt

Datum: 2010-03-06 Tid: 06:46:38

Jag lever verkligen efter filosofin att det är otroligt nyttigt att sakna varandra emellanåt i en relation och att det endast kommer positiva saker ur att vara från varandra några dagar ibland, Men igår kväll när kidsen hade lagt sig och jag satt här själv i lägenheten kunde jag inte känna mig särskilt positiv, usch, det kändes urtrist och näst intill meningslöst. Tvutbudet var tomt, min favorit mörkchoklad med tranbär smakade ingenting och tankarn bara snurrade.

Det är lustigt det där med egentid när man har familj, när det inte finns möjlighet att få den kan det kännas som man kan spricka vilken sekund som helst, men när man väl får det kan det ibland kännas enbart tomt.

Nu är det morgon, a new dawn och livet smakar bra igen.

Kommentera! | 1 st
Kategori: Att vara förälder


Kommentarer
Petra (fellow bandänka)

Känner igen mig som fasen, attans vad tomt det blev. Skulle aldrig palla å vara ihop (eller i alla fall ha barn) med en ständig turnéare. Fin blogg btw, hittade hit via facebook :).

Skrivet: 2010-03-06 kl. 19:41:17

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: