Och så var det de här med träningen...

Datum: 2010-06-01 Tid: 06:42:57

Gymmet har inte besökt på många veckor nu på grund av lite ont i halsen som inte riktigt ger med sig trots att jag inte blir sjuk. Egentligen spelar det inte stor roll eftersom jag ännu bara kör kondition i form av intervaller på crosstrainern på gymmet eftersom jag ändå får till konditionen i form av långa promenader varje vecka.

Kilona fortsätter att stadigt gå neråt och imorse vägde jag 62,5 kg (målvikten är runt 60 kg).

Det som är frustrerande är att jag inte ännu kan komma i gång med att styrketräna och få i form musklerna eftersom motivationen verkligen finns där, men rehabiliteringen går även den stadigt framåt och ikväll ska jag till min underbara naprapat igen och det ska bli mycket intressant och se hur styrkan jobbats upp i halsmuskulaturen, sist jag var där hade den gått upp till en 2:a av 5 möjliga och jag startade på 1 av 1 möjliga.

Om du själv tränar och behöver lite inspirations boost rekommenderar jag att du kikar in hos min träningsguru Olga och läser hennes inlägg om 10 tips för att få bort de sista envisa kilona här.

To be continued.





Kommentera! | 1 st
Kategori: Träning och kost


Kommentarer
Carin

Va duktig du är, snyggt jobbat! Jag kämpar på med mina mammakilon och det går åt rätt håll. Kram

Skrivet: 2010-06-02 kl. 22:15:13

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: