Nya tag

Datum: 2010-06-26 Tid: 13:42:09

Även om lägsta nivån verkligen är bra nu för tiden så är det dags för en ny kraftansträgning och nya tag när det gäller kost o träning.

Innan fastan drar igång nästa vecka så vill jag hinna med gymmet en eller två gånger beroende på form och tid för under fastan blir det givetvis ingen träning.

Bröd, oavsett om det är en nyttg variant eller inte, blir det till att ligga down low med ett tag och gröt blir min nya kompis till frukost igen och proteindrink till mellanmål. En liten bit mörkchoklad som gärna slunkit ner då och då blir förpassad till helgerna igen och det blir till att göra LCHB-bröd och kesellan får en ny plats i kylskåpet för att kunnas ta fram till kvällsmat.

Yes, jag är taggad!

Kommentera! | 0 st
Kategori: Träning och kost


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: