Stating the obvious

Datum: 2010-07-29 Tid: 13:41:28

Vad är en kalsong mamma? medans han tar på sig kalsonger. -Ja, det är det du tar på dig hjärtat.

Vad gör man när man går? säger han när vi går. -Man tar ena benet framför det andra och går, så gör man när man går.

Vad är ett uterum? medans vi sitter i ett uterum -Jo det är ett sådant här inglasat rum som vi är i just nu älskling.

Vad är en verkstad? säger han efter att ha sagt att leksaksbilen måste till verkstan. -Det vet du sötnos, det är där bilarna lagas.

Vad gör man när man dricker mjölk så tänderna blir starka mamma? låter det när jag precis berättat att mjölk är bra för då blir tänderna starka.

Stating the obvious är riktigt hett i familjen Storm just nu, det är verkligen på tapeten och man kan inte kalla det annat än cute.

Kommentera! | 1 st
Kategori: Att vara förälder


Kommentarer
Heidi

Hoppas att ni har det superduper mysig gumman! Själv har jag gått och blivit ordentligt förkyld. ett tecken på att kroppen skriker efter semester känner jag. Men 1 vecka kvar =)



Miss u pumpkin! Hälsa famlijen. Kram.

Skrivet: 2010-07-31 kl. 10:06:19
URL: http://mizzpink.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: