In the heat of the moment

Datum: 2010-07-09 Tid: 19:30:35

Vämeböljan fortsätter att skölja över oss och jag och min cykel har spenderat 5,5 timme med varandra fram och tillbaks till jobbet denna vecka plus att jag avverkat två pass på gymmet.

In this moment sitter vi och moffar fredagsmys, fastekuren var restad hos leverantören så den levereras först nu i dagarna så fredag nästa vecka kör vi.

Ska bli riktigt skönt med helg nu (i vanlig ordning) då jobbet och de tidiga mornarna verkligen tar ut sin rätt plus att det har varit lite ambulansdrama i veckan då Viggos pollenallergi åter igen exploderade och satte sig på andningen denna gången, verkligen jätte läskigt men en eloge till tappre lille Viggo och min rock steady kärlek som hanterade situationen galant. Sådana tillfällen i livet gör en så tacksam för allt man har, framför allt sin fin fin fina familj.

Helgens planer: oskrivna blad! skönt.

Kommentera! | 2 st
Kategori: Allmänt Om Allt


Kommentarer
Heidi

SV: Att vi får ha Gunsan i vår grupp en vecka till. Jag fick gåshud när Ullis sa det, I was so happy. Nu är det liksom lättare att pusha på till mållinjen =)

Skrivet: 2010-07-10 kl. 09:04:58
URL: http://mizzpink.blogg.se/
Reidaradina

Wonderful and informative web site. I will recomend this site... Excelent work

Skrivet: 2011-05-09 kl. 08:06:15
URL: http://reidaradina.blogocial.com

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: