Bday coming up!

Datum: 2010-01-17 Tid: 10:38:17

Ja det var ett väldans tjat tänker ni, men det är faktiskt min blogg och den obsessar jag hur mycket jag vill i och tänker nyttja den rätten och göra en lista så att min fanatiska listlust släcks om än för stunden!


1. Presentkort på massage/behandlingar

Foto: Google




2. Vill utöka min samling med Kosta Bodas Mine Bowl (strl 70 MM Ø 135 MM) i alla dess färger, blå har jag redan

Foto: Kosta Boda





3. Bakmaskin

Foto: Google




4. TV-serier Heroes säsong 3, True Blood säsong 2, Californication säsong 1 & säsong 2, Bored To Death

front coverTrue Blood: The Complete Second Season (HBO Series)Bored to DeathFoton: Google

Kommentera! | 0 st
Kategori: Önskelistor


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: