Moffa moffa moffa!

Datum: 2010-01-15 Tid: 19:01:34

Fredag är lika med moffa. Tidigare idag moffade jag purfärsk bebisdoft (världens sötaste Elliot!) och fortsätter dagen med kakor och åter kakor.

Det är fredag och då är det tillåtet men jag har också ett confession to make! Igår när vi var bjudna på middag hos grannarna moffade jag lite nougatchoklad och kakor och i måndags slank en kaka ner men undantag mina vänner, undantag.

Det är det jag strävar mot att kunna göra då och då utan att halka dit igen med socker var dag ut och in och än så länge är det biff.

Imorgon är det ultimat girlsdate med Heidi och Sandra (och junior följer med också såklart) det blir guld.

Nu åter till att moffa.

Kommentera! | 1 st
Kategori: Allmänt Om Allt


Kommentarer
Heidi

Jag har också moffat idag och blir liiite imorgon med men bara några kakor...hihi. Hoppas ni har det mys ikväll! Lova!

Skrivet: 2010-01-15 kl. 19:42:57
URL: http://mizzpink.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: