Invägning

Datum: 2010-02-26 Tid: 08:15:17

Idag, fredagmorgon, vägde jag mig enligt min nya rutin och på två veckor har jag gått ner 0,5 kg, det är inte mycket men det är alltid något och det går åt rätt håll och det är det viktigaste. Inte bra om det går för fort heller för kroppen men självklart hade det varit nice med mer än ett halvtkilo men man får vara glad åt att det som sagt går åt rätt håll.

På tisdag är det jag som kör ett provträningspass på Nautilus och nu i helgen ska ett par träningsskor inhandlas, nu jävlar, jag är taggad!

Kommentera! | 1 st
Kategori: Träning och kost


Kommentarer
Sandra

Kanon hjärtat! Nu börjas det. Snart är du fast och är lika knäpp som jag!

Detta gillas verkligen jättemkt.



GOOOOO Stumpovich

Skrivet: 2010-02-26 kl. 12:03:50
URL: http://lantistjejistorstan.webblogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: