Creme de la creme

Datum: 2010-02-22 Tid: 20:18:24

Jag precis som de flesta älskar att koppla av framför en bra tvserie eller film ibland och fly verkligheten ett stund och gripas tag av andra människors livsöde för ett ögonblick vare sig det är fiction eller verklighetsbaserat.

Jag och min boy (eller man borde jag kanske säga) brukar för det mesta ha en serie som vi följer men just nu är det torka. Spelar ingen roll om den går på tv eller om man måste haffa den på dvd men det jag undrar är om du har något tips? Vilka serie går ni igång på? Vad har jag missat?

Själv har jag manisk och slavisk plöjt tex. dessa serier: Heroes, True Blood, Dexter, Veronica Mars, Sex and the city, Nip/Tuck, Scrubs.

Är nyfiken på Big Love (sneglat på något avsnitt) och även United States of Tara (sett några enstaka avsnitt) och precis börjat titta på Vampire Diaries. Vad mer då?

CSI Miami, NY och vilken jävla stad det än är intresserar mig inte alls då det är för hjärndött helt enkelt, man listar ju ut plotten innan vinjetten spelats färdigt varenda eviga gång.

2 och en halv män och How I met your mother orkar jag inte se en enda repris av, känns som jag sett varje avsnit minst 3 gånger.

Ni som enligt statistiken besök min sida men inte sagt hej än, har ni något tips? Skulle uppskattas massor om du ville dela med dig, verkligen massor!





Foton: Google

Kommentera! | 1 st
Kategori: Underhållning


Kommentarer
Heidi

Tror du skulle digga Big Love. Har själv kolat på det lite då och då på Canal Plus och jag tycker det är så bra =). Ska ta och skaffa mig första boxen när vi är klara med LOST =)



Puss sötis!

Skrivet: 2010-02-22 kl. 20:40:42
URL: http://mizzpink.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: