BDAY GALORE

Datum: 2010-02-09 Tid: 09:59:29

Tisdagen är här och helgen har varit ljuvlig och den har minst sagt gått i firandets tecken. I fredags fyllde jag år, på lördagen svärmor och i söndags hade min sötnöt Viggo barnkalas då han fyller the big 3 i dagarna. Fredagen var det hemmamys i soffan, lördagen födelsedagslunch hos svärmor och sen iväg med mina underbara vänner på en tjejmiddag för att fira mig! Supergod mat och superduper trevligt sällskap tusen tusen tack för alla fina presenter!

   
Foton: Privata

Igår avrundar vi med födelsedagsfika för släkt och vänner och nu får vi packa ner partyhatten för den här omgången. Kalaset i söndags var succé, inte för stimigt och stojigt, glada kids, ansiktsmålning, goda kakor, härlig tårta, fiskedamm med perfekt blandning i av torkade jordgubbar, clementin, en liten bit choklad, partytuta, en ballong och en massa love.

På söndagskvällen satt vi utmattade vid köksbordet med var sin laptop och överför pengar från konto till konto och knappar in tunga vuxenpoäng, ja och det faktum att man faktiskt är 28 nu med då det är också lite vuxenpoäng då det är första siffran som känns lite old så där tycker jag. Men jag känner mig inte old och precis som alla andra kommer jag nog aldrig göra det.

Hoppas ni haft en lika magnifik helg ni också!

Kommentera! | 1 st
Kategori: Allmänt Om Allt


Kommentarer
sandra

Tack själv hjärtat. Alltid lika kul att ses och prata en massa gojja.

Massa kärlek



puss

Skrivet: 2010-02-09 kl. 16:01:54
URL: http://lantistjejistorstan.webblogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: