Journeys

Datum: 2010-08-04 Tid: 20:32:34

Min kärlek hämtade min käre far på flygplatsen igår då de kom hem från en veckas flygfiske på Island. De har haft en guide och besökt sjöar och åkt på vägar som "egentligen inte finns" då lokalbefolningen har valt att inte ha med dem på kartan på grund av att de inte vill att alla turister ska åka till dem.

Bilderna de visat från detta underbara landskap är otroliga och även om jag alltid velat åka till Island har en helt ny nivå av längtan efter att få uppleva denna fantastiska och skiftande naturen väckts till liv.

Andra platser att bocka av som jag vill besöka innan resan i detta liv tagit slut är (utan rangordning):

1. Island
2. Usa
3. Australien
4. Azorerna
5. Nya Zeeland
6. Sydamerika
7. Japan

Kommentera! | 0 st
Kategori: Resor & semester


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: