PS I love you

Datum: 2010-08-05 Tid: 13:56:21

Jag hade helt dömt ut PS I love you för att vara en av de romantiska stories som vanligtvis inte tilltalar mig och efter att jag högg tag i boken hemma hos mamma och läst ut boken på några få dagar fullständigt klistrad (de stunder som var lämpliga som småbarnsmor i vart fall) så måste jag säga att det är ett klassiskt exempel på att verkligen missa något för att man har förutfattade meningar.

Kärlekshistorian är väldigt vacker och ögonen tårades ett antal gånger igenom boken. Jag är glad att jag fick chansen att läsa boken innan jag ser filmatiseringen samtidigt som jag verkligen ser fram emot att se filmen, men efter att ha sett trailern är jag ganska säker på att boken och min fantasi slår den med hästlängder, men vem vet kanske blir jag överraskad igen!



Foton: Google

Kommentera! | 1 st
Kategori: Underhållning


Kommentarer
PP

Du, filmen är en av mina favoriter! Den är heeeelt fantastisk. Du MÅSTE se den! Jag har den om du vill låna den.



Och du.. Gerard är skitsnygg i filmen också...



Kram L

Skrivet: 2010-08-05 kl. 22:23:24
URL: http://palmenp.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: