The day for myself

Datum: 2010-04-24 Tid: 19:35:06

Idag var jag först hos naprapaten och efter det har jag utan familj på helt egen hand fortsatt spenderat resten av dagen inne i stan med trevligt sällskap. Lite fynd i form av balkongpynt på Brandstation (otroligt mysig vintagebutik nära Maria Torget med stiliga butisbiträden med såna här hattar i rött och armégrönt med matchande röda läppar) och sedan indiskt till lunch på Shanti och avslutningsvis en repa i city där nya solbrillor införskaffades då de jag hade på mig gick sönder.


Foto: H&M


Båda barnen sover och nu är bara att hoppa upp i soffan tillsammans och njuta av resten av kvällen! Underbar dag!

Kommentera! | 0 st
Kategori: Allmänt Om Allt


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: