Ray of light

Datum: 2010-04-12 Tid: 16:59:09

Solen är här mina vänner och den har med sig våren på allvar denna gången! Överallt hörs det fågelkvitter och det blommar i rabatter och diken och alla slags insekter har väckts till liv och flyger omkring i luften. Några envisa snöplättar finns kvar här och där men det dröjer nog inte länge tills det inte finns ett endaste spår kvar av vintern.

Idag har jag gått obligatorisk barnvagnspromenad med en nyinflyttad mamma i området, närmare bestämt tvärs över gården, och hennes söta dotter och vi avrundade det hela med lunch hos mig. En superskön donna visade det sig vara som jag hoppas att man får se mer av!

En bra början på veckan och hoppas på en lika trevlig fortsättning och att du har det bra du med!

Kommentera! | 0 st
Kategori: Allmänt Om Allt


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: