Glädjespridare

Datum: 2010-04-26 Tid: 16:18:27


Foto: Privat

När jag var på Plantagen idag träffade jag en fantastiskt kvinna verkligen en sann glädjespridare. Vi började prata i kön då jag undrade vart några växter hon plockat på sig fanns någonstans och hon gav mig en massa tips om hur jag ska plantera mina örter osv.

De växter jag ville ha såldes endast i sex-pack och strax innan vi skiljdes åt sträckte hon över en till mig och gav den till mig, det är den ni ser här på fotot.

Hennes generositet både i form av växten och i den hon var har satt guldkant på hela min dag och jag strålade av glädje på väg därifrån. Its weared out men det är verkligen så glädje föder glädje, let's spread it!

Kommentera! | 2 st
Kategori: Allmänt Om Allt


Kommentarer
Aneta

WOW. vilken människa

Skrivet: 2010-04-27 kl. 21:58:54
URL: http://bara-livet.blogspot.com/
Arevilja

Great site, enjoyed my stay, thanks for the cookies!

Skrivet: 2011-01-31 kl. 08:32:09
URL: http://arevilja.blogetty.com

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: