Det ska va gött och leva!

Datum: 2010-04-11 Tid: 07:36:28

Jag instämmer med gubbarna i Macken och det har det sannerligen varit denna helg. Helgen har varit grym och den är än så länge inte ens slut utan det är en hel dag kvar att mysa med min fina familj!

Fredagen var superkul det var en bra spelningen men Sweden Rock kryssningen gick dagen innan så jag antar att många låg hemma och var lite hängiga för det var lite lite folk mot vad det är vanligtvis men framför allt var det trevligt folk (bland annat denna donnan och hennes fästman) och bra stämning!


Foto: http://mizzpink.blogg.se

Trots mycket få timmars sömn så var lördagen en av de bästa lördagarna på länge. Den började med ett besök hos naprapaten (kan inte prisa dem nog bor du i Sthlms-området säger jag bara boka tid pronto or you will miss out) och sen direkt till Muffinsfabriken med världens bästa svägerska Linda för världens största muffins.


Foto: Muffinsfabriken


Dagen avslutades med födelsedags fika-middag-fika hos familjen Sommar och som vanligt ser man inte röken av vår äldsta son från stunden vi sätter foten där tills vi åker hem då han minst sagt blir väl omhändertagen av familjens tre söta dottrar. Mycket trevlig fortsättningen av dagen.

Idag var det tänkt att det skulle vara träning på schemat men jag kände av halsen lite när jag vakna imorse så det får bli premiär av pilatesdvd:n idag då bollarna nu äntligen är införskaffade och jag fått ett ok från naprapaten att köra pilates! Förutom det så är det någon form av utflykt på g och som vanligt hemma hos familjen Storm står jazz på menyn, det är ju söndag.

Kommentera! | 1 st
Kategori: Allmänt Om Allt


Kommentarer
Heidi

SV: Vi gör en helkväll av dte gumman. Middag, en drink och sedan dejt med det 4 pumorna på duken! =)



Puss på dig och hälsa hela klanen Storm där borta!

Skrivet: 2010-04-11 kl. 08:48:11
URL: http://mizzpink.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: