Blue baby, blue

Datum: 2010-04-11 Tid: 13:28:57

Min garderob består mest av svart och även om jag ibland får ett infall att köpa en annan färg används de kläderna ytterst sällan dessvärre. Jag känner mig dock glatt överraskande starkt dragen till mörkblå den senaste tiden eller midnattsblå, navy blue eller sailor blue - ja, kärt barn har flera namn och fast det kanske inte är den största avancering när det gäller i färg från svart till blå så hade denna jacka inte suttit fel då jag väldigt gärna hade haft en snygg kappa i denna nya favoritfärg.

ASOS Lace Back Mac


Foton: Asos

Kommentera! | 1 st
Kategori: Clothes & Accessories


Kommentarer
Lise!

hej har letat överallt efter en sån jacka! :O vet du vart man kan få tag på denna vackra sak? maila isf eru gööör snäll :3 [email protected]

Skrivet: 2010-08-03 kl. 03:06:59

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: