15-20 cm

Datum: 2010-04-22 Tid: 16:07:37

Idag har jag och lillprinsen varit över hos vår super trevliga nyinflyttade granne och fikat och tittat på deras fräsha lägenhet. De bor i en trea och jämfört med vår fyra är deras helt fantastiskt välplanerad och tillsammans med alla tillval de som de köpte den av hade valt till när de satte ihop den gör den lägenheten otroligt snygg och varm. Mycket fint Linda!!

Vi funderade en del på skillnaden på lägenheterna då de på många sätt av förklarliga skäl är lika men det finns också detaljer som också gör dem väldigt olika, vi funderade såpass mycket att vi tillslut knatade över till oss för att jämföra.

One thing led to another och det hela slutade med att vi baxade runt på vår soffa då jag inte är helt hundra nöjd med läget på den. Men precis som när vi flyttade in kom vi fram till samma slutsatts även denna gång och det är att den nuvarande positionen är den mest optimala efter förutsättningarna.

Förutsättningarna är att soffan är 15-20 cm för lång för the it-spot och då det inte är rätt time för att köpa ny soffa eller flytta ena dörrkarmen så är det bara att gilla läget! Vidare till att lösa andra världsproblem.

Däremot så fick jag ny inspiration att ta itu med allt som runnit ut i sanden i takt med barnafödande och annat så nu är det jag som börjar kolla in tyg till gardiner, tapeter till två väggar i vardagsrummet och hatthylla. Kul!




Kommentera! | 0 st
Kategori: Allmänt Om Allt


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: