No place like home

Datum: 2009-09-13 Tid: 12:09:02

Vi har ju som ni flesta vet precis flyttat och vi trivs verkligen som fisken i vattnet, som måsen i luften och som giraffen i djungeln! Området är en idyl för barnfamiljer med söta likadana hus uppradade efter varandra och vi har en skog som granne som erbjuder blåbär, svamp, grodor och trollsländor och en och annan golfboll från den närliggande golfbanan, jag menar vem vill inte gå på skattjakt i en sån guldgruva till skog!

Det är det perfekta boendet tills vi om några år slår klorna i det ultimata med trädgård i kombination med ljusa fräsha rum med öppen planlösning med egen karaktär och mysig hemkänsla, tillräckligt många rum, förråd och förvaringsutrymmen!

När man letar efter boende stötet man på många extraordinära boenden så det är inte mycket man höjer på ögonbrynen över efter ett tag oavsett prisklass och hur out of reach det än är, men idag sprang jag på något som verkligen fick mig att haja till. Hos Skönt Hemma såg jag dessa bilder, my god säger jag bara har inte så mycket mer att tillägga.




Sköna hem har hittat fotona här.





Kommentera! | 1 st
Kategori: Inredning, prylar & ting


Kommentarer
Heidi

SV: Tack. Jag är så nöjd med designen =) Du borde absolut maila henne. Hon är hur trevlig som helst och gör precis det man önskar.



Jag är nog helt kvitt alla min baciller till helgen, så då kanske vi kan komma över. Ska se om Mattias är ledig då oxå bara. Men vi har i alla fall fixat en utav presenterna till pojkarna. Viggo kommer förhoppningsvis bli glatt överraskad av sin nya bil i röd färg och med namnet Blixten. Lilla Milo spånar vi ännu på.



Saknar dig massa sötnos. Pussar och kramar. Hälsa hela familjen från oss. =)

Skrivet: 2009-09-13 kl. 16:03:57
URL: http://mizzpink.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: