Dos med Heidi

Datum: 2009-09-20 Tid: 20:22:28

Idag kom min sköna vän Heidi och hennes pojkvän Mattis på besök för att träffa junior liten för första gången. Junior smackade, stånkade och gjorde alla de regular bäbismoves och imponerade givetvis på herrskapet! :)

Uppvisning av foton på nya stjärnskottet när han endast var några sekunder gammal stod på schemat och vi visade även upp några bilder på storebror från hans första månader för att visa vilka kopior de verkligen är och alla höll rungande med. I sådana hära fotoögonblick är det oundvikligt att det bränns av en och annan tutte, blodstänk oh slemm och utan skam i kroppen (bara lite svensson-blyghet) visade vi upp dem. Förlåt Mattias, men är man nybliven förälder så är man! ;)

Måste ju även säga tusen tack hjärtat för underbart fina presenter till pojkarna! Det var fantastisk trevligt som vanligt med detta finbesök från Lidingö och som alltid hoppas jag att det inte dröjer länge tills nästa gång.

Känner mig mycket nöjd efter denna dag efter en rejäl dos Heidi! Väluppfostrad som hon är tog de även med sig fika till småbarns kaoset de besökte! Guldstjärna till er! Fast jag måste säga att vi upplever det verkligen inte som något direkt kaos eller en stor omställning  att bli fyra då det tvärtom känns som ett rejält upplyft och som det gått tillbaka till normen igen hemma hos familjen Storm efter en riktigt tuff graviditets period.

Hoppas ni också haft en superskön söndag!

Kommentera! | 2 st
Kategori: Allmänt Om Allt


Kommentarer
Heidi

Det var verkligen underbart skönt och träffa er alla igen. Känner hur jag saknar er nu när vi inte träffas så ofta. det var underbart att se att ni alla mådde så himla bra och jag o Mattias hade en underbar eftermiddag i erat sällskap. Ge V o M en stor kram från oss och hälsa massa till hela familjen. Love yah sötnos!

Skrivet: 2009-09-22 kl. 18:44:04
URL: http://mizzpink.blogg.se/
Malin

Hej!!



Skönt att alla bitar äntligen kommit på plats o att du känner dig bättre!! Jag tar gärna en prommis... ska du på föräldragrupp??

kramiz

Skrivet: 2009-09-22 kl. 21:45:47
URL: http://www.malinskyy.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: