Needs it

Datum: 2009-10-06 Tid: 13:59:35

Allting i badrumshyllan tar alltid slut samtidigt och varje gång ställer jag mig frågan varför? Just denna månad har jag inte så mycket pengar över överhuvudtaget heller för den delen men det som behöver inhandlas/fixas sooner or later är i vart fall:

- Exuviance rengöring, tror nattkrämen är på g att ta slut den med och jag behöver även köpa den lite fetare dagcremen nu när vinterhalvåret är här. Sen så tror jag att jag ska gå över till deras flytande foundation från mineralsmink, hm, det blir dyrt det här!

- Kerastase Anti Ciment värmelotion

- Blinc mascara

- Blinc eyeliner

- Slinga håret

-Amnings bh

- Mysbyxor, hål i de par jag kommer i

- Sen så vill jag gärna lägga vantarna på en klänning/tunika som jag sett

- Mina fötter i desperat behov av en fotbehandling för att göra dem mjuka och sköna igen efter en torr sommar



Ja jag tror det var det! Fast en cake eyeliner från Make Up Store samt deras Treatment Mascara hade inte suttit fel, samt en platttång.








Kommentera! | 0 st
Kategori: Skönhet, hälsa & kropp


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: