Change of plans

Datum: 2009-10-07 Tid: 09:39:39

Idag var det planerat barnvagsnbio men jag avbokade då jag kände att tempot är för högt just nu. Idag vill jag skrota omkring hemma och på sin höjd gå till affären, känner att det är viktigt att lyssna på min kropp nu med så att inte ännu en infektion av något slag kommer som ett brev på posten.

Har verkligen varit måga change of plans när det gäller bio på senaste tiden ni som tittar in här titt som tätt vet att jag och min loverboy hade en inplanerad biodate kort innan junior liten kom men den daten blev aldrig av då jag hade sådana täta förvärkar den kvällen att vi inte vågade bege oss iväg.

För några veckor sedan hade jag även planerat att bjuda en kär vän på bio men istället för trevligt sällskap, en skön rulle, popcorn och godis fick jag spendera min helg på sjukhus istället.

Verkar helt enkelt som om biogudarna har bestämt sig för att jag inte ska ha en portion film för tillfället om det inte gäller tecknat det vill säga för i söndags var ju faktiskt jag och junior senior på Spöket Laban!


Foto: Google

Kommentera! | 3 st
Kategori: Allmänt Om Allt


Kommentarer
Anonym

Stor puss och en massa kärlek till dig min söta! =)

Skrivet: 2009-10-07 kl. 18:28:39
Therese

Tack :) Är det du Heidi eller Linda kanske?

Skrivet: 2009-10-07 kl. 20:30:27
URL: http://alltochlitedartill.blogg.se/
Anonym

Sjukt fiin blogg :D



Allt bra idag ? :)

Skrivet: 2009-10-09 kl. 21:44:10
URL: http://fotoblixt.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: