Bota dåligt samvete

Datum: 2009-10-01 Tid: 21:08:16

Den strandade irriterade hormonsvallande val situationen som befann sig här hemma tätt följd av ett småsyskon som tar all uppmärksamhet på grund av en mycket glupsk aptit i kombination med en del magknip har gjort att jag gått loss på lite evenets som jag och storebror V ska göra på helt alena hand. På söndag ska vi på hans första bio, folketshus i trakten visar Spöket Laban som är en favorit så det blir nog med allra största säkerhet en stor succé och som gräddet på moset bokade jag även precis biljetter till Disney on Ice - Mimmi och Musses Sagolika Resa i början av jan. Det tror jag blir lika uppskattat som cirkusen vi var på för några månader så där uppskattat så att hakan tappas och ögon riktigt tindras.


Foto: Google

Kommentera! | 0 st
Kategori: Att vara förälder


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: