On the road

Datum: 2009-11-30 Tid: 22:43:54

I helgen bar vi oss alltså iväg till Borås för en mini weekend med familjen, min kära och generösa mor och hennes make bjöd oss alla på en tur på äventyrsbadet och en härlig hotellnatt med god mat och mycket trevligt sällskap.

V åkte rutchkana 167493030 ggr och även den stora flera gånger med sin kära pappa, jag satt på land i min snygga baddräckt som döljer det som bör täckas och när man tänker på det på det sättet så ser man verkligen hur jag blir mer o mer lik min mamma för varje dag som går för även hon satt vid min sida som den äkta landkrabba hon är, jaja det är väl bara att acceptera ;)

Sjuuukt trevlig helg, stort tack mamma och Bosse!

Kommentera! | 0 st
Kategori: Allmänt Om Allt


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: