All in

Datum: 2009-11-06 Tid: 17:59:40

Antingen eller, all in, av och på fraser som på ett ganska slående sätt kan beskriva min personlighet och förhållningssätt till saker och ting. I och med min nya health line får jag nu denna vecka skuldkänslor när jag äter en munk med fantastisk chokladfrosting och nötter på  och detta från att ha slukat allt med hull och håll bara förra veckan, baaaalaaaans, I will find it, känns alltid så här innan man kommer in i det bara.

Idag har jag haft en underbar dag med lång promenad på 2 timmar med hund modell grandios och mamma och bebis modell supertrevliga, riktigt skön dag som avslutades med denna tidigare nämnda munk som Aneta hade med sig för oss att kalasa på! Tack för trevligt sällskap, kaloriförbränning och även lite kaloriintagande ;) Lets do it soon again :D

Kommentera! | 0 st
Kategori: Träning och kost


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: