Torftigt

Datum: 2009-03-09 Tid: 07:20:39

Jag vet att de varit torftigt här på bloggen på senaste med inlägg efter inlägg utan någon som helst möda att hitta passande ochinspirerande bilder och illustrationer till. Men det jag kan säga är att det har sina förklariga skäl.

All is good, so no need to worry, men vi har i familjen fått lägga första delen av årets energi på annat än de vanliga.

Sooner or later så kommer det läggas mera krut här igen, var så säker!

Kommentera! | 1 st
Kategori: Allmänt Om Allt


Kommentarer
Inthemake

Ohh ta det lugnt ;) Man måste verkligen dela upp sig ibland....jag är iallafall kvar å kollar in med jämna mellanrum...puss darling

Skrivet: 2009-03-13 kl. 07:57:21
URL: http://inthemake.se

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: