Profylax och sällskapsspel

Datum: 2009-07-19 Tid: 15:26:13

Nu börjar det bli riktigt tungt (och svettigt i värmen) och förvärkarna ganska starka. Vi gick en profylax kurs nu i helgen som var helt fantastiskt! När jag väntade V gick jag gravd yoga som förutom yoga består av andnings övingar precis som profylax och jag och J gick en par-gravid yoga kurs en helg som även den var helt outstanding, men av diverse anledningar har vi inte kunnat gå den kursen denna graviditet och på sätt hamnade vi på profylax kursen vilket jag är mycket glad över då det var ett fantastiskt komplement till det vi tidigare tagit del av.

När det gäller själva andningen så är det inte mycket som skiljer åt men däremot lite grann det runt omkring. Är du gravid, oavsett hur många barn du redan har, rekommenderar jag dig och din partner starkt att gå denna kurs! Otroligt givande!

Min söta vän Heidi passade V under lördagen när vi var på kurs och på kvällen kom hennes pojkvän förbi med supergod sushi och sen spelade  vi sällskapsspelet Bezzerwizzer, galet rolig kväll!

Kommentera! | 1 st
Kategori: Att vara förälder


Kommentarer
Heidi

Jag säger bara en sak..Glassigt!..hihi. Puss på dig min sötaste =)

Skrivet: 2009-07-21 kl. 18:45:38
URL: http://mizzpink.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: