A bunch coming up....

Datum: 2009-01-21 Tid: 18:07:02

Februari månad är en månad med en enorm samling med födelsedagar i min familj och bland annat fyller jag själv 27 år. Förutom önskningar som lycka och hälsa till mina nära o kära så har jag knåpat ihop en liten önskelista av presenter som man kan slå in med papper och rosett.

Skulle bli väldigt glad om jag fick detta, med eller utan omslagspapper!


Elektrolux sladdlösa dammsugare





Veronica Mars dvd - alla tre säsongerna





Dexter säsong 3, säsong 2 är redan på väg hem till oss!






Någon mixer av något slag, kanske något likt denna?


Tatuering av ögonbryn och eyeliner




Kommentera! | 2 st
Kategori: Önskelistor


Kommentarer
Anonym

hej darl!



du.. vilket datum är det du fyller? vill ju inte missa!



aah.. tänk att slippa måla på brynen jämt! what a dream!! jag vill också!

Skrivet: 2009-01-21 kl. 23:39:57
inthemake

Ohh vilken fin önskelista :p

Skrivet: 2009-01-22 kl. 16:11:56
URL: http://inthemake.se

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: