To Buy List!

Datum: 2009-02-19 Tid: 17:45:29

När lönen säger cashing blir det en till tur till min hudterapeut för lite löööööving för huden och sedan en liten beställning hos Everyday Minerals. Beställde deras pressade puder då jag är trött på allt spill med den vanliga modellen på mineral foundation. Jag beställde Fair Pink som beskrevs som perfekt för dem som använder de nyanserna på foundation som jag gör, och om jag använder kabukin så passar nyansen jätte bra men om jag använder applikatiorn som finns med i asken så blir tonen lite för ljus.

I sommar får jag nog köra på Fairly Light Foundations . Jag är väldigt nöjd med den och nästa vecka klickar jag nog hem två nyanser pressade rouge med. Är sugen på Summer Stroll Blush och Best Friends Blush.



Best Friends Blush    &     Summer Stroll Blush

Foton: Everydag Minerals


Kommentera! | 1 st
Kategori: Skönhet, hälsa & kropp


Kommentarer
inthemake

Ohh dom ser jättefina ut! Ha en trevlig helg ;)

Skrivet: 2009-02-20 kl. 16:23:33
URL: http://inthemake.se

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: