Fantastisk helg!

Datum: 2009-02-22 Tid: 19:31:14

I fredags somnade jag framför medioker komedi som vi hyrt efter att vi proppat i oss grillad kyckling, klyftptatis och tszatsiki, mycket skön avslutning på arbetsveckan.

I lördags var vi på Bounce och deras eminenta föreställning Caution. Jag och min hunky husband såg deras Gökboet för några år sedan och vi var båda två mycket imponerade. Jag gav J två biljetter till Bounce i år och som tur var så bjöd han med mig ;)
Föreställningen var något utan dess like men jag vill inte säga varför och hur utifall det är någon av er lyckliga som ska se showen.

Idag har vi spenderat lite tid i pulkabacken med obligatorisk fika och sedan en sväng på Ikea.

Fulländat.

Kommentera! | 0 st
Kategori: Underhållning


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: