Rollip.com

Datum: 2009-12-11 Tid: 13:55:59

Oh, ooh, ouuhh... Titta titta titta vad jag hittat jag är helt lyrisk och provar det ena fotot efter den andra effekten. Lätt som en smäck är det med bara att välja effekt (vintage, styled lenses, black and white, glows m.m) och ladda upp fotot.
Rollip heter tjänsten som är gratis och det är gott gott gott!

Använt mig av Picnik innan för att göra mina foton svartvita m.m och den sidan är också kanon om man inte har photoshop att använda sig av för att beskära bilder och så men Rollip det är helt klart min nya gadget, sjukt kul kommer jag ha!

Effect5-small
Effect4-smallEffect17-smallEffect24-smallEffect32-small
Foton: Rollip.com

Kommentera! | 0 st
Kategori: Underhållning


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: