Pulkatur i skogen rocks

Datum: 2009-12-29 Tid: 14:34:32

Införskaffande av ny pulka, montering av babybarnstolen på ena och utflykt i skogen dragandes på var sitt barn i varsin pulka toppat med lunch och fika under vår alldeles egna kojgran kan beskrivas med två ord: harmoni och glädje.

Nu måste jag hitta recept till nyårsmenyn som intas hemma hos oss med bästa familjen Wermeling-Nielsen.
Tror eventuellt det blir den här till varmrätt, visst låter det gott!!

Vad gör ni dessa dagar? Fill me in, jag är ju nyfiken.

Kommentera! | 2 st
Kategori: Att vara förälder


Kommentarer
Sandy

Ja du jag jobbar på som vanligt, men det vet du ju redan;)

Härligt ni verkar ha det hjärtat. Gott slut och Gott Nytt på er allihop

puss

Skrivet: 2009-12-29 kl. 21:12:55
URL: http://lantistjejistorstan.webblogg.se/
Heidi

Jag och Mattias ska vara hemma och laga supergod och fin middag tillsammas. Hade tänkt att fara över till min mor och far och plocka upp lillebror också, men han har fått gips på foten så det blir nyår hemma för honom.

På kvällen far vi över till Mattias föräldrar och skjuter rakter för att sen avsluta med en champnageskål hemma =)



Hoppas att ni får en supermysig nyår och att det nya året bär med sig en massa goda ting för all er 4. Massa love =)

Skrivet: 2009-12-30 kl. 09:20:33
URL: http://mizzpink.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: