Oh my!

Datum: 2009-12-09 Tid: 19:49:10

Oh my vilka smarriga bullar jag bakat ikväll, hittade dem här och det är jag mäkta glad för. Tveka inte, fundera inte ens på det, hämta receptet och bara gör dem du kommer inte att ångra dig dom är utöver det vanliga!



Saffransbullar med mandelmassa, det blev så vacker färg på dem!

Foto: Privat


Det är ett väldans bakande och knådande dessa dagar igår gjorde vi julgodis igen och denna gång la jag även i torkade jordgubbar och även torkade aprikoser i samma recept som här om dagen, supergott blev det. Förra veckan klämdes det även in ett pepparkaksbak hos svärmor plus lussebullarna tidigare den vecken så iår kan jag verkligen tänka på julbak med gott samvete :)


Kommentera! | 0 st
Kategori: Mat och Dryck


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: