Morning has broken

Datum: 2009-12-19 Tid: 08:42:08

Uppe med tuppen, min äldsta son kommer upp vid halv sju och jag lägger tillbaks honom i hans säng då halv sju är alldeles för tidigt för att gå upp, han somnar snällt om på momangen problem är bara att lillkrabaten blir väckt när jag kommer tillbaks till sängen. Tidigare har man bara kunnat amma honom så har han somnat om på två röda men det verkar som om lillkillen börjar växa till sig och sådana här trix inte riktigt funkar längre, detta följs av ëtt spy och bajsinfernot så vem vet kanse var det där skon klämde?

Man vet ju aldrig med bebisar det enda man kan göra är att spekulera och det gör vi gladeligen. Ena bröstet var mycket större än det andra imorse och jag kan inte komma ihåg att han ätit mer än en gång inatt, det pekar på att jag borde fått mer sömn inatt men problemet är bara det att jag inte känner mig mer utvilad, well vi kan som sagt endast spekulera.

Igår var min söta vän Sandra här och hälsade på, länge sen sist så det var mycket mycket trevligt! Idag ska storfisen iväg på äventyr hos oncle och svägerskan (pepparkaksbak och kanske bio ryktas det om) och sen även sova där så här blir det lite mindre liv i stugan idag, känns nästan som lite semester med bara ett barn efter denna vecka ;)

Kommentera! | 0 st
Kategori: Att vara förälder


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: