Morgonrocks dagar

Datum: 2009-12-01 Tid: 14:59:01

Oduschad med fortfarande morgonrocken på vid tre-tiden så ser mina dagar ut just nu and I love it! Har stora guldklimpen hemma från dagis denna vecka, började med att jag höll han hemma igår pga av lussebaket och så tänkte jag att det kan vara rätt mysigt och ha några hemma dagar.

-Vill du gå ut till lekparken hjärtat?
-Nee, vill vara inne och leäka!!

Denna konversation ledde till att det gjorde det ganska enkelkt för en hemmakär mamma som inte är alltför förtjust i lekplatser att ta beslutet att vi stannar inne idag, speciellt när blötsnö yrde ner utanför. Imorgon ska vi dock ta en promenad med grannen så då blir det utgång, kanske till och med en promenad när hunky husband kommer hem sen ikväll? Vem vet.

Kommentera! | 0 st
Kategori: Att vara förälder


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: