Recention av E.l.f:s sminkborstar

Datum: 2009-04-15 Tid: 18:14:35

Av de jag köpte så var jag endast fullständigt nöjd med concealer borsten vilken jag rekommederar varmt! 
Rouge borsten rekommenderar jag verkligen inte då den var riktigt dålig kvalité och i travel kitet dög endast ögonskuggs borstarna, men de är inga jag skulle använda i dagligt bruk heller men de fungerar utmärkt som en enkel och smidig  reselösning.

Concelaler borsten har jag kapat och sandpapprat så den flyttar nu in i resekitet o får husera där tillsammans med ögonskuggsborstarna och long handle kabuki från Every Day Minerals, nu fattas bara en bra ögonbrynsborste till detta kit!




Foundation Brush
Rekommenderar!







Blushing, Bronzing and Blending Brush
e.l.f. Professional Travel Kit
Rekommenderar inte!




Kommentera! | 0 st
Kategori: Skönhet, hälsa & kropp


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: