Gaining

Datum: 2009-04-24 Tid: 21:54:42

Är i slutet av v.23 nu av totala 40 och jag har redan gått upp ca 9 kg, ganska bra jobbat tycker jag ;)

Med V gick jag upp 23 kg och målet denna gången var att inte gå upp lika mycket men då det inte verkar göra någon skillnad att tänka på vad jag äter i kombination med att sockersuget ökar ju längre in i graviditeten jag kommer så vet jag inte om jag kommer försöka stå emot så mycket längre.

Daim, donuts och lakrits, here I come!


Bild: Google



Kan ju tillägga att min mage är betydligt större än den på bilden men bilden ska iaf föreställa bebis i v.23.

Nu har sparkarna kommit igång ordentligt också och igår tryckte vi på varandra fram och tillbaks några gånger, så häftigt med en sådan konkret kontakt.

Kommentera! | 0 st
Kategori: Att vara förälder


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: