Baka baka liten kaka

Datum: 2009-04-12 Tid: 18:37:46

Idag så bakade jag och V för första gången tillsammans och på menyn stod det chokladbollar. V fyllde 2 i feb och han är i en sån ålder som gör att man verkligen imponeras flera gånger dagligen och blir förvånad över hur mycket han kan, det erbjöds en del sådan ögonblick vid denna baknings session.

Och förutom att baka så har vi klarat av att bocka av storstädning och relativt stor storhandling samtidigt som vi varit ute flera timmar i vår vädret. Och tänk, det är ännu en dag kvar av ledigheten, njuuuuuuter vid bara tanken!


Foto: Privat

Kommentera! | 1 st
Kategori: Att vara förälder


Kommentarer
Inthemake

Awww söta killen ;) Det är såå härligt med ungar som gillar att vistas i köket, min 14-åring diggar det fortfarande & hjälper mig mer än gärna :)

Skrivet: 2009-04-15 kl. 09:38:24
URL: http://inthemake.se

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: