A girls best friends...

Datum: 2009-04-30 Tid: 07:11:58

Känner att jag kommit upp i en riktigt list anda här nu och tänkte hylla guldkornen i badrumsskåpen, lådorna och hyllorna där hemma och uppmanar givetvis er att göra likadant, för förutom att jag är en riktig sucker för listor så är jag även riktigt nyfiken i en strut och vill gärna få just dina heta tips.

The only rule: 3 tips i varje kategori och gärna motiviering!

Då kör vi!

image195image196

Hår:
1. Dust It - perfekt att ha i luggen för att få den att ligga som man vill eller när man vill stajla håret bakåt. Min man använder den för sina heta rockabilly frillor och det blir rejält med höjd på dem med lite Dust It kan jag säga ;)
2. Kerastase Ciment Thermique - doftar gudomligt fräsht av citrus och gör håret starkare och mer glänsande, storfavorit!
3. Got2Be hårspray - mycket mycket bra spray till humant pris, ger en bra stadga utan att se sprayat ut och doftar jätte gott!

Smink/underlag:
1. Everyday Mineral pressade puder i färgen Fairly light - ger min hud den perfekta nyansen och lystern!
2. Everyday Mineral pressade rouge i färgen Summer Stroll - perfekta rouget utan shimmer i mina ögon som precis som sitt namn ger en fräsch sommar look! När det gäller shimmer är det denna Nars Orgasm-look a like i mineral som regerar hemma hos mig!
3. Everyday Mineral concealer Sun - används under ögonen för att ta bort mörka ringar och skapa en fräschare look, används under foundationen!

Smink/ögon:
1.  IsaDoras mineral eyeliner i den grå färgen Stellar Grey - perfekt eyeliner i mineralpuderform som i enkla och snabba svep skapar den perfekta vingen. Den grå nyansen är perfekt som komplement till svart när man inte vill ha alltför markerade ögon men ända en skarp linje!
2. Falsh Lash Effect Mascara - bästa mascaran, om den används med måtta!
3. Blinc heathed ögonfransböjare - oumbärlig! Böjer fransarna utan att klämma eller skada dem!

Hudvård:
1. Exuviance hudvårdsserie Sensitive -mirakel produkter till ett mycket bra pris som fullkomligt räddat min hud efter att den skevat ut på äldre dar!)
2. Exuviance ansiktmask - ger huden en otrolig lyster och hjälper till at läka pormaskar och finnar.
3. Honung som ansiktsmask - lugnar huden och gör den silkeslen

Hand, kroppsvård och doft:
1. ACO Rich Care hand creme Canola Oil Q10 -underbar handkrämen till mycket överkomligt pris! Once you tried it you won't go back!
2. E-vitamin olja - olja för kroppen som gör huden babylen, köps på Hälsokosten
3. Parfymen Dream av Fresh Scents by Terri -ljuvlig!





Foton: Google


Kommentera! | 0 st
Kategori: Skönhet, hälsa & kropp


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: