Svepa in sig med i kylan...

Datum: 2008-09-16 Tid: 10:03:00




Oh, är inte detta hösten och vinterns kombinerade myströja/jobbtröja beroende på vilka accessoarer man tar till! Kan tänka mig den med ett stort brett skinnbälte, leggings och stövlar. Finns att välja på i svart och grått, 328 kr på ASOS (rekommenderat pris i butik: 853 kr). Dagens klipp!



Foton: Asos

För många år sedan bar jag regnbågens alla färger (helst samtidigt!) och en favorit var rosa under en tid men på de senaste åren så har jag inte ägt ett enda plagg med ens en rosa detalj. Detta har kommit till att ändras under de senaste dagarna bara faktiskt och helt plötsligt känner jag mig dragen till rosa vilket alltid kan vara trevligt för en annars nästan uteslutande svart garderob.

Denna underbara sjal från ASOS hade varit en nice och värmande detalj i höst och vinter, man får den i sin ägo för 263 riksdaler.

Om man kollar på vad färger symboliserar så är rosa kärleken till dig själv (grön är kärleken till andra) och de inte bara symboliserar utan stimulerar och inspirerar. Så varje människa bör ha lite rosa i sitt liv. Gillar du rosa?

Kommentera! | 1 st
Kategori: Clothes & Accessories


Kommentarer
Heidi

Darling me lövs the pink so me lövs me alot..hehe.

Skrivet: 2008-09-16 kl. 16:40:20
URL: http://mizzpink.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: