Sex and the city

Datum: 2008-09-16 Tid: 22:12:24

Om allt går som planerat ska jag på bio med min underbara arbetskollega och numera även kära vän på fredag. Det blir en riktigt tjejkväll med middag och Sex & The City filmen. H avgudar SATC och själv så följde jag serien noga noga för flera år sedan men sedan så hamnade jag på efterkälke dels på grund av att jag levde utan TV i perioder (vilket var riktigt skönt faktisk gäller bara att vänja av sig sedan finns det hur mycket tid och rum som helst att göra allt som man aldrig har tid för och kreativiteten flödar som aldrig förr.)

Ser verkligen fram emot både tjejkvällen och själva filmen och tror jag ska slå till på en SATC shoebox efter att köpstoppet tagit slut. Hittat den för 618 kr inklusive frakt och det är alltid nice att kunna bränna av några kära gamla avsnitt när tristessen tar form o tv i vanlig ordning oftast bara erbjuder skit.


Foto: Google

Kommentera! | 0 st
Kategori: Underhållning


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: