Route66

Datum: 2008-09-16 Tid: 18:24:04

Route66 har en del riktigt snygga plagg men tyvärr är de ack så dyra framför allt när man räkna med fraktkostnaden. De är även väldigt svåra att få tag på var helt hell bent på kjolen med revolver broderade på höften för ett tag sedan och skickade mail efter mail utan att få tag på dem. Tillslut så tog jag tag i saken och ringde till dem downunder, telefonen svarades av världens sötaste tjej och förutom kläder avklarade vi ett och annat samtalsämne utöver vädret :) Efter det fick jag ett mailsvar men mitt svar på det mailet har än idag inte besvarats dessvärre.

Men om man får tag på dem och är beredd att punga ut med en del pengar så har man en hel del att välja på ur deras sortiment.


Foton: Route66

Kommentera! | 0 st
Kategori: Clothes & Accessories


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: