Red carpet..

Datum: 2008-09-08 Tid: 20:53:12

Jag brukar överlag vara rätt ointresserad av vad kändisar har på sig även fast jag gärna hämtar inspiration från många av vår tids mytologiska hjältar, creme de la creme i Hollywood.

När jag loggade ur min mail tidigare idag så kom jag automatisk till Msn nöje och där flashade bilder från MTV-galan förbi, tittade igenom dem och tänkte dela med mig av de jag tycker strålar mest.

Rihanna har en skön och kaxig stil som jag verkligen gillar.

Kristen Stewart har en otrolig utstrålning och glöd och vill man få en portion av den rekommenderar jag att ni ser Into The Wild där hon medverkar.

Kate Perry har lagom udda stil och sticker ut samtidigt som hon är stilfull och vem nynnar inte på I Kissed A Girl.


 
Självklart är bilderna klickbara...
Foton: Msn Nöje


Kommentera! | 0 st
Kategori: Underhållning


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: