Några liter tårar...

Datum: 2008-09-20 Tid: 11:00:12

Några liter tårar föll ner för mina och H´s kinder igår under de dryga 2 timmar som vi satt bänkade framför SATC filmen. Jag hade inga förväntningar what so ever på filmen då jag både hört positiv och negativ kritik om den och visst var det en orgie i coutore och expensive labels och jag vet inte om det handlar om att man följt dessa kvinnor under så många år och det verkligen känns som man känner dem men de hade alla mitt djupaste medlidande i alla dramatiska situationer som de befann sig i under dessa timmar och jag berördes verkligen.

Innan bion var vi på en italiensk restuarang in my neighborhood och där överraskades jag också för maten var helt fantastisk och jag hade inte väntat mig att den skulle hålla så hög kvalite. Så dit blir det absolut fler besök, aldrig fel med riktigt trevliga restauranger i närheten.

Det var en perfekt kväll, tack H det måste vi göra snart igen!




Foto: Google

Kommentera! | 1 st
Kategori: Underhållning


Kommentarer
inthemake

Aawww, det låter som ni hade en kanonkväll ;)

Skrivet: 2008-09-20 kl. 17:50:05
URL: http://inthemake.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: