Livin la vida loca

Datum: 2008-09-18 Tid: 09:43:54

Det är underbart att gång på gång inse att jag aldrig mått så bra som jag gör nu och stora anledningar till det är att jag välsignats med V & J, min egna alldeles underbara, fantastiska, egensinniga & knasiga familj (ja, knasig är faktiskt rätt ord hur corny det än låter). Vi är inte direkt Svensson-average samtidigt som vi är det på det sätt att även vi har våta Svensson-drömmar om en egen uteplats eller sommarställe och allt annat som hör där till.

Det är en underdrift att säga att det vida loca har levts ut för både mig och min make innan vi träffades och jag tror (läs: vet) att många nära och kära tackar sin lyckliga stjärna över att vi både settled down. Själv är jag glad över att jag levt ut de sidorna hos mig, för believe me de är många ha ha, och idag är jag faktiskt rätt fed up av hela den prylen. Det är liksom så ytligt och allting i den världen är mest for show och för min del så måste jag ha djup i mitt liv.

Men ändock när jag såg denna affishen för ett event i Los Angeles så kan det inte hjälpas att det rycker lite i den nerven. Jag rycks med i tanken om den perfekta utekvällen, med underbar musik, fantastiska personer, rätt kläder, rätt allt. Men ganska så snabbt så rycks jag ur den fantasin igen, det var ju det där med yta.


Kommentera! | 0 st
Kategori: Underhållning


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: