Önskelista

Datum: 2008-09-03 Tid: 20:05:23

Nu kommer önskelistorna hagla över september månad nu när det välbehövliga köpstoppet trätt plats, jag menar man måste ju få utlopp för sina perversioner på något sätt och vad är bättre än att fanatiskt lista lista lista lista.

Vad behöver en kvinna som jag egentligen till höst och vinter? Det har jag frågat mig.

-Svarta byxor (när man är småbarns mamma behövs det mer än 2 par snygga i samlingen för att hänga med ruljansen i tvättkorgen)

-Höst/Vinter skor

-Blinc Eyelash Curler, lagt mina andra på hyllan, inte värt och tappa ögonfransar i tid o otid, och en som jag redan har med värme fungerar inte värst bra på mig (någon som provat Blincs, är den bra?)

-Tatuera mig, denna eviga process, hur många år ska det ta? Var du tvungen att flytta till Umeå?


Kommentera! | 2 st
Kategori: Önskelistor


Kommentarer
victoria

Jag vill också tatuera mig! Gah. vad är du sugen på för motiv?



den bruna skinnjackan finns fortfarande till salu. 200kr + 70kr i frakt. Är du intresserad kan du maila mig på vicie[email protected]. ^^

Skrivet: 2008-09-04 kl. 12:50:32
URL: http://svartvitlila.blogg.se/
Therese

Victoria: Jag är intresserad men tyvärr har jag ju köpstopp nu, kanske det inte räknas iofs med tanke på att jag frågade om den fanns innan köpstoppet trädde in.



Jag har redan en mångd tatueringar.. inga nya motiv på g bara göra klart de evighetsprojekt ja redan har :)

Skrivet: 2008-09-05 kl. 21:30:22
URL: http://alltochlitedartill.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: