Kantstött nagellack & blingbling

Datum: 2008-09-15 Tid: 14:08:21

Mitt favorit lack of all times China Glaze Recycle. Lite kantstött men har haft denna manikyr i en vecka nu så det har hållt bra. Utöver det så flashar jag mitt blingbling, tycker själv att ringarna är ganska enkla men de flesta tycker de sticker ut rätt mycket. Ja, de ursäktar inte sig själva direkt, de säger något i stil med: Hell yes I´m married to my hunkaburning love!

And I like it.


Kommentera! | 5 st
Kategori: Skönhet, hälsa & kropp


Kommentarer
Heidi

Hey babylove. Saknade dig sååå mycket idag på jobbet. Tittade efter dig många gånger. Men de är så mycket bättre att du stannar hemma o kurera dig gumman. Massa kramar o krya på dig nice and easy. Puss =)

Skrivet: 2008-09-15 kl. 16:34:07
URL: http://mizzpink.blogg.se/
CrazyNails

Ringarna föll mig i smaken. Urläckra!

Skrivet: 2008-09-15 kl. 17:54:32
URL: http://crazy-nails.blogspot.com/
Ida M

Absolut snygga ringar...vart finns dom att köpa??



:-)

Skrivet: 2008-09-15 kl. 19:55:55
Linda

Underbara ringar, visst är det vitt guld eller?.. En vecka med en manikyr är inte illa, kanonbra lack!!

Skrivet: 2008-09-15 kl. 21:07:47
URL: http://bettieli.blogg.se/
Therese

Heidi: Darling, saknar dig med, vet hur det är att sitta på jobbet när du inte är där, it sucks big time. Men vi ses snart!



CrazyNails: Tack, själv är jag störtförälskad i dem! Gillar dem mer o mer hela tiden.



Ida M: Vi köpte dem på vigselbutiken.se men det var ett tag sedan vet inte om de har kvar dem, men kolla :)Min makes är likadan som den största av mina fast utan diamanter.



Linda: Nej de är inte vitguld var ute efter det först men hitta ingen som hade någon design som föll mig i smaken, funderarde då på titan men hitta inga där heller. Dessa är i stainless steel med diamanter. En diamant på den lilla och fem på den stora. Funderar på att sätta diamanter längs kanterna på båda med, de som man ser utåt sett på respektive sida.



Skrivet: 2008-09-16 kl. 11:05:10
URL: http://alltochlitedartill.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: