Got 2 Be

Datum: 2008-09-17 Tid: 13:17:40

Hos Lipstick Jungle blev jag tipsad om Schwarzkopf´s hårspray Sexy Hair Spray från deras serie Got2Be, läs hennes recention här.


Då jag länge varit i behov av hårspray (min hud verkar inte tåla den min make använder) men inte fått ändan ur så passade jag på att införskaffa den snabbt och smidigt i det närliggande centrumet igår och jag måste säga att jag redan är hooked. Den ger väldigt bra med volym och stadga samtidigt som håret inte ser lackerat eller extra skinande ut, me like it a lot! Håller även med Lipstick Jungle om att den luktar väldigt gott! Tror denna kan vara en nyfunnen favorit hemma hos mig, men den måste testas lite till först innan den kan koras till det.

Jag måste säga att både valet av färger på flaskorna, namn på produkterna och typsnittet de använt för ens tankar direkt till Bed Head Hair, men jag antar att det är ett medvetete val av Schwarzkopf då jag tycker att man solklart kan läsa mellan raderna att detta är ett budget alternativ till just de produkterna, eller vad tycker och tror ni?




Foto: Google


 

Kommentera! | 0 st
Kategori: Skönhet, hälsa & kropp


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: